SIR Xpert
Univerzální webová aplikace sloužící k zadávání, sledování, kontrole pracovních úkolů a zefektivnění řízení pracovníků provozů. Nástroj, který umožní manažerům on-line kontrolu nad jimi vyžadovanými úkoly, přehledy o aktuálních činnostech jednotlivých pracovníků a to nejdůležitější – manažerské výstupy, ve kterých jsou zahrnuty veškeré reporty, historie, grafy naplněných činností.
Tato aplikace využívá mobilní zařízení k interakci mezi vedoucím manažerem a podřízenými primárně ve směru „od vedení“ k určitému pracovníkovi s možností doplňující komunikace ve formě zpráv mezi oběma.
Struktura aplikace SIR Xpert je založena na principu připojení odkudkoliv, která nezávisí na pevné instalaci v PC stanici. Data, která jsou shromažďována z provozu a technologií jsou ukládána na externí zálohovaný server, ke kterému se manažer připojuje pomocí manažerské aplikace. Veškeré manažerem generované změny v úkolech (přes interface rezervačního systému a poruchovým výpisem) se provádějí v reálném čase. Pracovníci, kteří pracují na mobilních zařízení jsou napojeni na databáze na tomtéž serveru, kde sdílí informace o úkolech a pracují s nimi v rámci možností mobilní aplikace. Přístup manažerů a pracovníků je definován jejich právy.